Podjetje Creative Solutions je bil nedavno vabljeno, da predstavi svoje delo na dogodku Feel the Future; sejmu, ki se osredotoča na inovativne, digitalne rešitve, ki bodo oblikovale naše prihodnost.
Ker je naša specializacija izdelava interaktivnih VR vsebin, smo na sejmu postavili VR izkušnjo, s katero so se uporabniki lahko zabavali v navideznem svetu. Tukaj je 5 stvari, ki smo se jih naučili na sejmu:
1. Pozornost obiskovalcev si morate zaslužiti
Ker je sejmišče prenapolnjeno s podjetji, ki želijo izstopati, vas v očeh obiskovalca nič ne loči od konkurence. Če si želite izstopati, boste morali za pozornost obiskovalcev delati in jim pokazati nekaj, kar jih bo navdušilo. Toda kako lahko izstopiš iz sivine, ko pa večina podjetij s seboj prinese velikozaslonske televizije in promocijske videe? V našem primeru, je delo opravila Phillipsova televizija, ki je kazala, s čim se uporabniki trenutno zabavajo v navidezni resničnosti. Karkoli je uporabnik delal v navideznem svetu, ki smo ga pripravili za sejem, je mimoidoči videl na televiziji. Poleg tega je obiskovalec lahko videl, da se uporabnik v navidezni resničnosti zabava in vse skupaj je delovalo kot magnet. Vsak mimoidoči je želel stopiti v virtualni svet. Naša predstavitev je delovala, ker se je razlikovala od predstavitev ostalih razstavljalcev. Pri klasičnem promocijskem videu se obiskovalec ustavi, si ogleda video in se premakne do naslednje stojnice. Naša predstavitev pa je bila vedno dinamična, vedno se je spreminjala, vsak obiskovalec jo je izkusil nekoliko drugače.
2. Predstavitev mora biti enostavna
Na sejmu smo predstavniki vrženi ob dve oviri. Vsakemu obiskovalcu lahko namenimo le omejeno količino časa, hkrati pa obiskovalci z našimi produkti nimajo izkušenj. Zato mora biti predstavitev podjetja kakovostna, dobro zamišljena in enostavna za uporabnika. To je še posebej res, ko se podjetje ukvarja z novostmi, kot je navidezna resničnost. Poleg atraktivne VR izkušnje potrebuje podjetje tudi pripravljeno predstavitev, ki uporabniku razloži, kaj navidezna resničnost je in kako mu lahko pomaga. Če uporabnika preobremenimo s količino informacij, jih to lahko hitro odvrne, podjetje pa tako izgubi zadovoljnega obiskovalca.
3. Nagrade pritegnejo veliko pozornosti
Med Feel the Future sejmom je potekal tudi natečaj za mlada in inovativna podjetja. Strokovna komisija je Creative Solutions med podjetji, ki so sodelovala na natečaju podelila tretje mesto. Ker smo v preteklosti že osvojili nagrade, smo vedeli, da lahko iz njih nastane lepa zgodba, a sejem Feel the Future nam je pokazal, koliko pozornosti in kredibilnosti nagrade pravzaprav prinesejo. Priznanje smo zalepili na steno naše stojnice, mimoidoči pa so se ustavljali, nam čestitali in nam povedali, da se nas spomnijo iz podelitve. Pri Creative Solutions smo bili vedno mnenja, da če “narediš nekaj, naredi to prav” in nagrada nam je dala dodatno potrdilo, da dobro premišljene, visoko kakovostne VR izkušnje, ki v začetku stanejo nekoliko več, na dolgi rok vedno premagajo cenene VR rešitve, ki hitro utonejo v pozabo in ne prinesejo želenih rezultatov.
4. Uporabniki iščejo VR izkušnje
Na sejmu je bilo pet podjetij, ki je s seboj prineslo VR opremo. Poleg Creative Solutions, je le še eno podjetje predstavljalo lastno VR vsebino, ostali pa so uporabnike zabavali s kupljenimi igrami in VR video, s katerimi so uporabnikom sporočali informacije. Med uporabniki pa smo hitro zaznali trend. Interaktivne VR vsebine, ki so uporabnikom omogočale zabavno VR izkušnjo so požele veliko več pozornosti od video vsebin, kjer je uporabnik le prejemal podatke. Uporabniki so se z VR videem sicer zabavali, a jih je interaktivna VR vsebina povsem prevzela, saj so lahko svojo zgodbo pisali sami in jih ne le sledili skozi kratek film.
5. VR je bolj razširjen kot si mislite
Čeprav je navidezna resničnost relativno nova, pa jo je velika večina obiskovalcev na sejmu že poznala. Zanimivo je bilo predvsem dejstvo, da se ljudje vsebin niso branili, pač pa so z veseljem preizkusili vse, kar smo jim na sejmu ponudili. Predvsem mlajše generacije so kontrolerje takoj pograbili v roke in v nekaj sekundah brez težav razumeli, kaj lahko v navideznem svetu počnejo. VR je precej bolj priljubljen, kot se zdi na prvi pogled. In z naslednjimi generacijami, bo ta popularnost le še rasla.